Za novajlije

Ako imate neko pitanje za stolare, uradite to ovde, potrebna je registracija
Grofica
Dodavač alata

Za novajlije

Post by Grofica »

Ne bi da ispadem glupa ali moram da pitam.

Muz mi se bavi vec par meseci sklapanjem kuhinja , ormara itd vise hobija ali i parice nisu lose i ide mu super MEDJUTIM svaki put zaboravi neku dasku pa nesto pogresno izreze pa skuplja dara nego mera e sad me konkretno interesuje napominjem da sam totalan laik ali sta je to krojna lista konkretno me interesuje kad naprimer imas neku komodu na krojnoj listi ti ispise toliko i toliko dasaka te i te mere to kapiram ali me sad najvise interesuje da li postoji neki program da se iscrta kuhinja i on da ti sam izbaci koliko ti materijala treba tacne dimenzije i to fino poneses u fabriku da ti iseku i ti posle sklapas jer ne mogu vise da ga gledam kako od necega sto voli ludi lakse mi je i dati i 2000E ako treba za Corpus ako to tamo ima, gledala sam i tamo ali ko uz inat bas te stranice sa krojnim listama nece da mi otvori

Sta mi savetujete, imam kuci i KitchenDraw, i SketchUp i jos sto cudesa ali necu da trosim vreme na ucenje necega ako toga tamo nema a ja sam ta koja ce da sedi za racunarom i crta, do sad sam mu sve lepo crtala u Archi Cad-u i super je ali on sam mora da rastavlja i ispisuje dimenzije

Unapred hvala i oprostite na neznanju :)
mbole
Profesor
Profesor

Post by mbole »

Najpre dobrodoslica za jos jednu damu na forumu.

Sto se tice KD-a, on ima krojne liste, koje su dosta upotrebljive. Nazalost problem nastaje sa kantovanjem, posto to ne tretira kako treba, odnosno ne izbacuje kako tacno koji deo treba kantovati. Radimo na jednom resenju tog problema i trebalo bi da to uskoro objavimo (jedan deo je gotov, ostalo je da se uradi jedan katalog i sve to jos malo istestira).