kako lakirati radni sto eko lakom

Kako farbati, lakirati drvo, MDF. Pitajte sve o bojama, lakovima, farbama, bajcu. Gde kupiti i slično.
Post Reply
pontis
Zarezivač olovaka

kako lakirati radni sto eko lakom

Post by pontis »

Pozdrav svima!

Potpuni sam laik, nikad nisam farbao drvenariju.

ali sada bih da lakiram dva nova ikea radna stola, jos su zasticeni najlonom, jedan od borovine a drugi od bukovine, oba su od lepljenih komada punog drveta, i oba ce biti koriscena kao trpezarijski, za rucavanje i kao radni - ali samo za laptop, knjige etc.

za bukov sto ikea prepurucuje mnogokratno premazivanje lanenim uljem tokom godinu dana i vise, za to nemam vremena i strpljenja, a i pozutece od toga, pa bih radije jednokratno premazao nekim kvalitetnim lakom.

hteo bih ekoloski lak, na vodenoj bazi, da ne smrdi posto cu lakirati u dnevnoj sobi.

i da ima nekog sjaja, da nije mat, mada to nije obavezno.

da li moze cetkom da se nanese a da ne ostanu tragovi od iste, ili valjkom?

bitno mi je da drvo ne pozuti posle nekog vremena, hocu da ostane ista boja, i da nema belih tragova od pucanja laka, da je otporan na manje udarce

vidim na internetu da hvale kao dobar helios tessarol akril lak na vodenoj bazi, i da kosta oko 800 din za kanticu od 750ml, toliko sam spreman da platim, jer je oikos igrolux mnogo skuplji

da li je dosta jedna kantica za oba stola? jedan sto je 100x50 a drugi 120x60

napominjem da stolovi nisu nicim fabricki lakirani.

treba mi savet za odgovarajuci lak, cetku ili valjak, i gde da to kupim u beogradu.

( jos kad bi postojao neki video tutorijal na youtube-u, moze i na engleskom :)

hvala unapred!
Last edited by pontis on 13 Dec 2013 09:00, edited 1 time in total.
radenko
Vrhunski majstor

Post by radenko »

ako ces da farbas vodenim lakom mora prvo vodeni temelj pa onda zavrsni lak.
smirglaj nikad dosta
Pezzo
Ultra majstor

Post by Pezzo »

Dobro dosao na forum.