Bušenje rupe u gredi

Ako imate neko pitanje za stolare, uradite to ovde, potrebna je registracija
Post Reply
Yogilly
Brzi dodavač alata

Bušenje rupe u gredi

Post by Yogilly »

Poštovani, s' obzirom da sam apsolutni amater u stolarskom poslu, najlepše bih vas molio za pomoć.

Naime, želeo bih da napravim cilindričnu kutiju iz dva dela (za poklon devojci :) ) - jedan cilindar da ulazi u drugi. E, sad - po nekim mojim proračunima, rupa unutrašnjeg cilindra bi trebalo da bude 60mm (prečnik samog unutrašnjeg cilindra je 80mm), a spoljašnjeg 80mm (spoljašnji cilindar je prečnika 100mm). Rupe bi trebalo da budu duboke oko 200mm.

Da li je uopšte moguće izbušiti rupe ovog prečnika i dubine u gredi (mislim da bi to bilo najjednostavnije, pa onda da oblikujem gredu u cilindar), ili imate neki drugi predlog kako bih ovo mogao da rešim? Da li uopšte postoje burgije/testere kod majstora koje bi mogle da odrade ovaj posao, a d ne moram da idem, npr. u fabriku nameštaja ili štatijaznam?

Ukoliko je moguće izbušiti ovolike rupe, koje biste mi veličine grede preporučili?

U svakom slučaju, svaka ideja je više nego dobrodošla.

Najlepše hvala na pomoći!

Veliki pozdrav!
Z@P
Majstor početnik

Post by Z@P »

ako sam te dobro razumeo sta ti treba, trazi nekoga ko ima strug. Tako je najlakse napraviti
Yogilly
Brzi dodavač alata

Post by Yogilly »

Hvala, Z@P!

Uspeo sam u medjuvremenu otprilike da naškrabam šta bih hteo - bar osnovni oblik...

Image
Last edited by Yogilly on 04 Sep 2012 12:09, edited 1 time in total.
Yogilly
Brzi dodavač alata

Post by Yogilly »

OK, u slučaju da neće da otvori sliku kao meni, onda ovako:

http://..us/f/255/76802560.jpg
Sasa
Moderator
Moderator

Post by Sasa »

Pregledaj temu
viewtopic.php?id=1697

Imas tu detaljan snimak pravljenja kutijica za nakit isl. od drveta, slicnih toj ali sa malo vise slobode, a ne pravilnih geometrijskih oblika!!
Yogilly
Brzi dodavač alata

Post by Yogilly »