potrebna baterija
- sreta steta
- Brzi dodavač alata
potrebna baterija
Pozdrav svim stolarima. Prvo da se zahvalim svima vama i ovom sajtu,jer sam puno naucio od vas. Ja sam hobi-stolar pocetnik i trenutno sam u fazi nabavke alata i pravljenju pomagala po vasim savetima koje sam ovde procitao. E sad,dali neko od vas ima na prodaju polovnu bateriju za black&decker srafilicu od 12v koja moze da drzi malo vise od ove moje i koliko bi kostalo. Moja baterija izgura pola sata rada. Unapred zahvalan.
- sreta steta
- Brzi dodavač alata
Raspitivao sam se malo,kazu da ima neki servis u nišu koji menja segmente baterija, a cena za prepakivanje baterije od 12v bi bila oko 4000-5000 rsd. Cuo sam da to mogu i sam da prepakujem ako nadjem dobre polovne segmente,ali opet treba da imam nekog u takvom servisu koji ce da mi sakupi polovne a dobre segmente.
Za te pare 4000-5000 rsd x2 = 100e i opet polovno. Evo ti novo za iste pare.sreta steta wrote:Raspitivao sam se malo,kazu da ima neki servis u nišu koji menja segmente baterija, a cena za prepakivanje baterije od 12v bi bila oko 4000-5000 rsd. Cuo sam da to mogu i sam da prepakujem ako nadjem dobre polovne segmente,ali opet treba da imam nekog u takvom servisu koji ce da mi sakupi polovne a dobre segmente.
http://www.ecomex.co.rs/elektricni-alat ... kcija.html
Nije znanje znanje znati već je znanje znanje dati.
- sreta steta
- Brzi dodavač alata
- maricaiivica
- Moderator
- dusanissimmus
- Precizni šegrt
iskreno za 50e moze da se kupi polovan plavi bosch...
i to sa pristojnim baterijama
cak sam vidjao i polovne festoole za te pare
osim toga prati prodavce, sada pocinje ciscenje zaliha NIMH alata kod profi proiyvodjaca jer je konacno poceo potpuni prelaz na LIION
ne bi me iznenadio plavi bosch za cca 100e sa koferom i drugom baterijom
osim toga pola sata CEGA?
nije isto srafljenje srafa 3*15 i 6*50 ni burgija 3mm i 10mm itd...
i to sa pristojnim baterijama
cak sam vidjao i polovne festoole za te pare