potrebna baterija

Ako imate nešto za razmenu ili prodaju , ili vam je nešto potrebno, OGLASITE to ovde
sreta steta
Brzi dodavač alata

potrebna baterija

Post by sreta steta »

Pozdrav svim stolarima. Prvo da se zahvalim svima vama i ovom sajtu,jer sam puno naucio od vas. Ja sam hobi-stolar pocetnik i trenutno sam u fazi nabavke alata i pravljenju pomagala po vasim savetima koje sam ovde procitao. E sad,dali neko od vas ima na prodaju polovnu bateriju za black&decker srafilicu od 12v koja moze da drzi malo vise od ove moje i koliko bi kostalo. Moja baterija izgura pola sata rada. Unapred zahvalan.
šantjer
Majstor

Post by šantjer »

Sumnjam da će ti polovna baterija biti bolja čak i ako je uspiješ kupiti. Ako ne možeš u servisu naći originalnu novu, onda pokušaj tamo gdje osim što prodaju, vrše i usluge izrade baterija. Upiši u profil odakle si pa će valjda netko znati gdje to u tvom kraju ima.

ps

Dobro došao
stolart
Majstor majstora

Post by stolart »

Ја имам СКјЛ шафилицу са две батерије од 2 или 2,5 Аh .
Није тачно то што тражиш , али ако си заинтересован ...
singer
Glavni moler
Glavni moler

Post by singer »

upisi u profil lokaciju stanovanja :stolt:

odnesi da ti se prepakuju baterije i teraj dalje :)
Nema tog industrijskog giganta od koga mi ne mozemo napraviti malo ili srednje preduzece!!!
sreta steta
Brzi dodavač alata

Post by sreta steta »

Raspitivao sam se malo,kazu da ima neki servis u nišu koji menja segmente baterija, a cena za prepakivanje baterije od 12v bi bila oko 4000-5000 rsd. Cuo sam da to mogu i sam da prepakujem ako nadjem dobre polovne segmente,ali opet treba da imam nekog u takvom servisu koji ce da mi sakupi polovne a dobre segmente.
malli
Majstor početnik

Post by malli »