Izrada didaktickih igracaka od drveta - biznis plan

Ako imate neko pitanje za stolare, uradite to ovde, potrebna je registracija
User avatar
3Dsoba
Zarezivač olovaka
Posts: 11
Joined: 15 Jul 2019 11:07
Location: Podgorica

Izrada didaktickih igracaka od drveta - biznis plan

Post by 3Dsoba »

Pozdrav svima!

Uspio sam da skupim neku ustedjevinu i sada planiram da se posvetim privatnom poslu tj. kako i naslov kaze izradi didaktickih igracaka za djecu od drveta...
Vec par nedjelja razgovaram sa raznim kineskim prodavcima oko kupovine CNC masine - planiram da uzmem masinu 6013(modifikovana na tu dimenziju posto je 6012 standard) sa strugom - obradna osa 3KW- pa bi mi dobro doslo ako neko od vas vec ima iskustva sa uvozom iz Kine...
E sad... Nacrtao sam neka 4 modela za koju imam vec prodju u prodaji(prilazem ih kao slike)... E sad moj glavni problem je post produkcija.. Kako ranije nijesam radio sa drvetom (radio sam kao CNC programer na masinama za mermer i granit) nijesam bas siguran u sebe da sam dobro proracunao vrijeme izrade igracaka sto mi je glavni faktor u kalkulaciji same cijene da bih mogao biti konkurentan..

Dajem za primjer ovu igracku:

https://drive.google.com/file/d/1NmF2i7 ... sp=sharing