Kombinirka mio s osijek

Ako imate neko pitanje za stolare, uradite to ovde, potrebna je registracija
Post Reply
User avatar
roskes
Šegrt
Posts: 22
Joined: 04 Nov 2007 15:50

Kombinirka mio s osijek

Post by roskes »

da li sa ovom kombinirkom moguda se prave gazista za stepenice{hrast,jasen}
dal li diht ove masine moze da obradi daske ovo tvrdoce?
Koje sve kombinacije ima ova masina?
Da li negde ima sajt gde imaju karakteristike ove masine ili neki test i sl.???
ZNA LI NEKO nesto vise o ovoj masini???
Ja sam pocetnik,trebalo bi mi nesto ovako,izgleda kao dobra stvar,SVAKA POMOC JE DOBRODOSLA!!!!!!!!! POZ
User avatar
DAMIR
Zarezivač olovaka
Posts: 13
Joined: 14 Oct 2007 18:23
Location: Osijek

Post by DAMIR »