Pozdrav svima. Posto sam pocetnik i sam sam sklopio par komada namestaja od iverice, interesuje me za sta sluzi i kako se koristi spojnica iz naslova?
http://www.ramin.rs/index.php?page=shop ... &Itemid=64
Pad tr. spojnica
- miloscale
- Majstor majstora
popuni profil odakle si pravila forumaBojan88 wrote:Pozdrav svima. Posto sam pocetnik i sam sam sklopio par komada namestaja od iverice, interesuje me za sta sluzi i kako se koristi spojnica iz naslova?
http://www.ramin.rs/index.php?page=shop ... &Itemid=64
Ko sto joj ime kaze, u pitanju je trajna spojnica.
Deo sa navojem se uvije u recimo bok elementa (ko sto je nacrtano na slici na linku), a horizontalu "nakucas" preko ovog plasticnog dela. Naravno prvo izbusis odgovarajuce rupe.
Nakon sto si nakucao horizontalu, vise nema odvajanja, a da se nesto ne osteti.
Deo sa navojem se uvije u recimo bok elementa (ko sto je nacrtano na slici na linku), a horizontalu "nakucas" preko ovog plasticnog dela. Naravno prvo izbusis odgovarajuce rupe.
Nakon sto si nakucao horizontalu, vise nema odvajanja, a da se nesto ne osteti.
Nisam ga nikada probao, ali rekao bih da je manja.
Ovaj plasticni tipl sa jedne strane ima dosta veliku povrsinu, ali takodje pravi i vecu rupu na najslabijem mestu u odnosu na sraf od excentra koji je 6mm (ovo je 8). Excentar u sustini ima "zakljucanu" mehanicku vezu, dok se ovo oslanja na trenje.
Glavna mana u odnosu na ex. mu je sto nema rastavljanja.
Opet, za jednostavne i neopterecene konstrukcije, radi posao, a glavna prednost mu je sto je potpuno nevidljiv (sto bi rekli, pobeda forme nad funkcijom
). Doduse ima i jednu rupu manje za busenje.
Ovaj plasticni tipl sa jedne strane ima dosta veliku povrsinu, ali takodje pravi i vecu rupu na najslabijem mestu u odnosu na sraf od excentra koji je 6mm (ovo je 8). Excentar u sustini ima "zakljucanu" mehanicku vezu, dok se ovo oslanja na trenje.
Glavna mana u odnosu na ex. mu je sto nema rastavljanja.