Alat za pocetak

Rad sa rucnim i stonim električnim alatima, iskustva
Post Reply
winston1989
Samostalni majstor

Alat za pocetak

Post by winston1989 »

Pozdrav svima. Neki me znaju iz teme gde sam se raspitao oko kupovine kombinirke, neki prvi put čitaju moj post, a evo sad sam ovde došao malo da se raspitam oko električnog alata. Prvo da se predstavim, zovem se Milan, iz Novog Sada sam i može se reći da sam početnik. Znam dosta, dosta sam gledao druge kako rade, ali nikad nisam imao prilike sam da radim na ozboljnijim mašinama, međutim sa ručnim alatom imam dobrog iskustva.

Pošto planiram da otvorim svoju stolarsku radionicu, gde ću prvo raditi projekte za sebe i svoju kuću i ujedino i učiti i praksirati se. Prvenstveno me zanima prozodnja nameštaja (kancelarijskog, baštenskog, kuhinje, trpezarije itd. u prozore i vrata se za sada ne bih upuštao).

Pored kombinirke koju ću naručiti kroz narednih par dana ( to će biti najverovatnije jedna od ove tri: stomana K5-32 (veldimex prodavac, bugarska proizvodnja), holzmann K5 320VFP-1500 (takođe bugarske proizvodnje, identična mašina), ili ako uspem da se uklopim sa cenom Robland NX Pro) treba mi i dosta ručnog električnog alata. Mašine za koje sam najviše zagrejan su sledeće:

Bosch GSR 1440-Li - Akumulatorska bušilica
Bosch GBM 6 RE - Električna bušilica
Bosch GST 90E - Ubodna testera
Bosch GEX 125 AC ili Bosch GEX 125-150 AVE (Razlika oko 16000rsd) - Ekscentar brusilica
Površinsko glodalo stvarno ne znam koje mi se najviše isplati.
Takođe razmišljam i o geru.

Pa sad vas pitam:
Å ta bi ste vi tu još dodali?
Å ta bi ste promenili?

Hvala vam svima :)
Last edited by winston1989 on 07 Feb 2017 22:59, edited 1 time in total.
mbole
Profesor
Profesor

Post by mbole »

Ja bih ovo izbacio
Bosch GBM 6 RE - Električna bušilica
A dodao bilo kakvu, makar i kinesku stubnu busilicu.