Pomoc oko kupovine alata
Pomoc oko kupovine alata
Prije svega pozdrav svim clanovima foruma.
Potrebna mi je pomoc oko odabira alata za rad. Zelim napomenuti da sam potpuni amater u radu ali zelja mi je da pocnem uciti i da mi ovo postane jedan aktivni hobi. Cilj je za pocetak izraditi stalaze, jednostavne stolice, klupice, ....... a kasnije i ozbiljnije stavri
Iz tog razloga sam odlucio da kupim opremu pa sam malo istrazivao i planirao kupiti:
1. Cirkular: Makita HS7601 (150 eura)
2. Ubodna pila: Makita 4329 (130 eura)
3. Aku busilica: Makita DF347DW ( 120 eura)
4. Ugaona brusilica: Makita GA5030 (70 eura)
5. Glodalica: Makita RTO700CX2J (280 eura)
6. Vodilica za cirkular 1400 mm Makita (70 eura)
7. Ekscentricnu brusilicu - Nisam jos odlucio koju
8. Blanjalicu - Nisam odlucio koju
Molim Vas za sugestije, savjete i komentare.
Hvala
Potrebna mi je pomoc oko odabira alata za rad. Zelim napomenuti da sam potpuni amater u radu ali zelja mi je da pocnem uciti i da mi ovo postane jedan aktivni hobi. Cilj je za pocetak izraditi stalaze, jednostavne stolice, klupice, ....... a kasnije i ozbiljnije stavri
Iz tog razloga sam odlucio da kupim opremu pa sam malo istrazivao i planirao kupiti:
1. Cirkular: Makita HS7601 (150 eura)
2. Ubodna pila: Makita 4329 (130 eura)
3. Aku busilica: Makita DF347DW ( 120 eura)
4. Ugaona brusilica: Makita GA5030 (70 eura)
5. Glodalica: Makita RTO700CX2J (280 eura)
6. Vodilica za cirkular 1400 mm Makita (70 eura)
7. Ekscentricnu brusilicu - Nisam jos odlucio koju
8. Blanjalicu - Nisam odlucio koju
Molim Vas za sugestije, savjete i komentare.
Hvala
Previse alata za pojedinacne komentare...
Blanjalicu ako mislis kupovati rucnu, nemoj kupovati elektricnu - ona sluzi samo za grube tesarske radove. Opet, uz blanjalicu ti treba i debljaca, a srednje dobra te izadje koliko i sav ostali alat zajedno...
Ekscentricna slajfarica radi sve i jedna, mada ako vec ides na Makitu, mogao si i nju uzeti