Zamena frontova na staroj kuhinji

Razgovori o radu sa ivericom, tehnike, materijali i ostalo
User avatar
dzoninho
Brzi dodavač alata
Posts: 5
Joined: 15 Oct 2015 13:37
Location: Beograd

Zamena frontova na staroj kuhinji

Post by dzoninho »

Pozdrav svima,

Nov sam na forumu, i zeleo sam da Vas pitam za pomoc, koja u mom slucaju ne mogu da kazem da je mala, treba mi malo veca pomoc obzirom da sam totalni pocetnik.

Naime, imam staru kuhinju koju su koristili moji roditelji, koja je ovako zdrava ali je malo demode, pa sam zeleo da je osvezim tako sto bih zamenio frontove i radnu plocu. E sad, potrebna mi je pomoc oko nekih stvari, pa cu krenuti redom jer imam dosta toga da pitam.

1. Pocecu od demontaze. Postojeca radna ploca je koliko sam uspeo da vidim, pricvrscena drvenim tiplovima i zalepljena. Da li se ta veza moze raspinuti a da ne budu velika ostecenja na korpusu za koji je zalepljena i ako da, kako da to izvedem. Da li gumenim cekicem da polako lupkam ili da sa nekim ostrim predmetom probam da prosecem...

2. Posto novi frizider ne moze da stane, fali mi 2 cm, potrebno je jedan deo skratiti i planiram da ga sskratim za 5 cm ali je problem sto moram da skratim i donji i gornji deo jer su dupli, ne mogu jednostavno da jedan deo samo izvadim. Isti problem sa odvajanjem cu imati i tu jer je isto sve zalepljeno ali tu svakako planiram da napravim novu stranicu, odnosno korpus pa ako mozda ima neko bolju ideju, rado bih poslusao.