Kojim alatom smirglati ivericu?

Razgovori o radu sa ivericom, tehnike, materijali i ostalo
Post Reply
User avatar
Pigoza
Majstor početnik
Posts: 127
Joined: 17 Jun 2009 13:21
Location: Pozega

Kojim alatom smirglati ivericu?

Post by Pigoza »

Postovani,posto sam ja totalni amater u ovome, i ono sto mene licno zanima je gradnja zvucnickih kabineta(zvucnih kutija),pa me zanima kad se napravi i sastavi kutija,cime se moze zatim smirglati,mislim na alat. Da li je to u pitanje vibraciona slajferica ili kojim alatom se moze smirglati a da nije rucno.
Drugo pitanje,prilikom secenja iverice ,da li je bolje koristiti ubodnu testeru ili kruznu testeru,mislim kad se sece pravolinijski. Pozzz
User avatar
-NIKOLA-
Majstor majstora
Posts: 564
Joined: 11 May 2012 17:11
Location: Novi Sad

Post by -NIKOLA- »

Ako je praviš od iverice , zašto bi je šmirglao :forvonad:? Å to se sečenja tiče, ručni cirkular ti je bolji u svakom slučaju, manje "kida" ivericu, ako je dobra testera, ali bez formatizera (sečenje u nekoj firmi koja se time bavi) ništa...
User avatar
Pigoza
Majstor početnik
Posts: 127
Joined: 17 Jun 2009 13:21
Location: Pozega

Post by Pigoza »

Pitao sam jer bih spajao stranice srafovima i lepljenjem,pa bi posle gitovanja valjalo presmirglati,a i pre farbanja koliko ja znam dobro je presmirglati smirglom sitnom granulacijom reda 250,pa me zanima cime se smirgla.Meni se cini da je to vibraciona slajferica jer ima i rotaciona.
Pa verovatno bih tamo gde kupujem ivericu ili medijapan i da mi iseku po meri,ali ako bih ja to morao da uradim, sta bi onda bio dobar izbor,zato sam i pitao.
Tamo gde kupujem ivericu rade majstorcici koji nemaju formatizer,pa bih morao da pronadjem ko ima....pozz
User avatar
-NIKOLA-
Majstor majstora
Posts: 564
Joined: 11 May 2012 17:11
Location: Novi Sad

Post by -NIKOLA- »

Prvo upiši odakle si, pravila foruma...