Potreban savjet strucnjaka

Softver i projektovanje - pitanja i saveti
Post Reply
User avatar
mihajlopecuh
Dodavač alata
Posts: 1
Joined: 23 Dec 2016 22:17

Potreban savjet strucnjaka

Post by mihajlopecuh »

Evo dodje dan da i ja nesto napisem na nekom forumu... Ovako majstorima se obracam... Dobio sam posao u firmi koja se bavi izradom namjestaja gdje bi prodavao namjestaj i pravio nacrte i krojne liste i slao u pogon... Medjutim iako sam programer ja jednostavno ne mogu da skontam program na kojem radim... Mislim da se corpus zove, sve sto se plana tice ide osim kad trebam krojnu listu samo mi prikaže za rezanje ledja i nece da mi prikaze ostalo,ladice,stranice itd... E sad gazda naravno neda pare za neki posten program,vec je na meni da se snadjem... E sad ja moram da nadjem nesto bukvalno ilegalno da mogu da radim i da ispostujem to sve a ne znam vise sta... Pa da li neko zna nesto sto bi moglo pomoc za nekog pocetnika u tom sektoru i kako je najlakse da se organizujem... Dakle bitna mi je krojna lista koja pokazuje tablu u kako koji dio se reze... Ne ona lista tipa red artikala i mjera vec slika table sa linijama.... Hvala vam unaprijed...
User avatar
maricaiivica
Moderator
Moderator
Posts: 3689
Joined: 30 Nov 2009 23:30
Location: Beograd
Contact:

Post by maricaiivica »

Popuni u svom profilu polje lokacija, pravilo foruma a i pise ti na vrhu svake strane.
Nisam strucnjak ali sam koristio pa znam, Corpus to radi.
Markiraj sve elemente i dobices listu za svaki upotrebljeni materijal. Prvo ce biti lesonit a kada krenes da listas idu sledece table.
Nije savrsen za to ali radi. Kada shvatis kako radi naucis i da ga slazes u tvoju korist :)
Vi programeri ste ko masinci, ccc 😁
Online
User avatar
mbole
Profesor
Profesor
Posts: 14941
Joined: 22 Oct 2007 01:26
Location: Batajnica, Zemun

Post by mbole »

Svi smo isti u racunarskim vodama :)
Znas za ono: posto bas nista drugo nije pomoglo... RTFM :)
User avatar
nenad011
Dodavač alata
Posts: 1
Joined: 23 Dec 2015 13:55