proizvodnja paleta

Sve o obradi drveta
Post Reply
User avatar
vladica1
Brzi dodavač alata
Posts: 8
Joined: 08 Mar 2009 23:07

proizvodnja paleta

Post by vladica1 »

Postovanje svima na forumu,samo da kazem da sam laik u ovoj oblasti ali imam prostora za proizvodnju paleta.
Stoga bih molio za odgovor koje su mi masine potrebne za proizvodnju istih.
S postovanjem
User avatar
Strkic
Moderator
Moderator
Posts: 2063
Joined: 16 Sep 2008 17:30
Location: Ogulin-Rijeka -trenutno Kanada

Post by Strkic »

Za početak dobar ger i jedan solidan cirkular,a za zabijanje čavala odnosno samo sastavljanje palete neki pneumacki pištolj za čavle i naravno dobar veći kompresor.A ako nisi pri parama možeš zakivati i ručno ali to ti onda smanjuje učinak.
Čovijek sniva a Bog realizira!
User avatar
vladica1
Brzi dodavač alata
Posts: 8
Joined: 08 Mar 2009 23:07

Post by vladica1 »

znam sta je cirkular i pistolj ali za cega sluzi kompresor da li je to nesto u sklopu pistolja i sta je ger.
Izvini sto ovako pitam sve ponaosob ali stvarno nisam upucen pa ako ti nije problem bio bih zahvalan!
User avatar
Strkic
Moderator
Moderator
Posts: 2063
Joined: 16 Sep 2008 17:30
Location: Ogulin-Rijeka -trenutno Kanada

Post by Strkic »