Tema: Farbanje drveta?

Predlozi i sugestije
Post Reply
User avatar
Pigoza
Majstor početnik
Posts: 127
Joined: 17 Jun 2009 13:21
Location: Pozega

Tema: Farbanje drveta?

Post by Pigoza »

Molio bih administratora dali moze pod naslovom Obrada drveta da se uvrsti i nova tema ,,farbanje "
Tu bi se lepo objasnilo kako se farba MDF, kako drvo,kako iverica.
Zatim cime se sve moze farbati(kucni uslovi,profesionalna upotreba), cime ,koja farba ....
Onda se uvek mozemo pozvati na tu temu videti sta nam treba, a da nemoramo cesto da postavljamo slicna pitanja, vec samo sto nije nejasno.
Stvarno mi se svidja ovaj forum iako po struci nisam stolar ali volim rad sa drvetom-hoby i totalni sam pocetnik, ali stvarno mi se ovo svidja.Puno srece u radu i drago mi je sto postoji ovakav forum.
Sve najbolje dragi prijatelji i drugari!;)
User avatar
šarenko
Majstor
Posts: 391
Joined: 11 Sep 2008 11:47
Location: Kragujevac - Miloševac

Post by šarenko »

Pigoza wrote:Molio bih administratora dali moze pod naslovom Obrada drveta da se uvrsti i nova tema ,,farbanje "
Tu bi se lepo objasnilo kako se farba MDF, kako drvo,kako iverica.
Zatim cime se sve moze farbati(kucni uslovi,profesionalna upotreba), cime ,koja farba ....
Onda se uvek mozemo pozvati na tu temu videti sta nam treba, a da nemoramo cesto da postavljamo slicna pitanja, vec samo sto nije nejasno.
Stvarno mi se svidja ovaj forum iako po struci nisam stolar ali volim rad sa drvetom-hoby i totalni sam pocetnik, ali stvarno mi se ovo svidja.Puno srece u radu i drago mi je sto postoji ovakav forum.
Sve najbolje dragi prijatelji i drugari!;)
I mene bi jako zanimala ova tema ali onako lepo obradjena kao recimo " ALATI I POMAGALA" ili ....Naravno ne nešto " avioni i kamioni " već onako razumljivo i lepo
pozdrav svima Vama
Nije znanje znanje znati, Već je znanje znanje dati
User avatar
mbole
Profesor
Profesor
Posts: 14948
Joined: 22 Oct 2007 01:26
Location: Batajnica, Zemun

Post by mbole »

Tema je zanimljiva ali je jaaaako siroka.