ger,cirkular i pistolj sa dobrim kompresorom

Gde da kupite drvo, gde da kupite alat, gde da kupite ovo, ono... Samo za članove.
vladica1
Brzi dodavač alata

ger,cirkular i pistolj sa dobrim kompresorom

Post by vladica1 »

gde da nabavim ger,cirkular i pistolj sa dobrim kompresorom i koja bi otprilike bila cena za te masine?
radmit
Moderator
Moderator

Post by radmit »

Za palete?
vladica1
Brzi dodavač alata

Post by vladica1 »

da za palete,nisam se dobro izrazio i da li ima neka masina ili alat koja drvo izravnava ili se to moze smirglom.posto sam laik u ovoj oblasti ne znam da li mi je to potrebno?
neša
Zarezivač olovaka

Post by neša »

Pošto vidim da si laik u ovom poslu,a želiš da proizvodiš palete moraš da se raspitaš prvo koje su cene materijala,a ne alata. Ovo ti govorim zato što kupovati dasku i praviti palete ,a imati ekonomsko opravdanje je nemoguć.Voleo bi da mi pojasniš koje bi količine pravio i zašto spominješ šmirglu,da to nisu neke specijalne palete?Obično kod nas posle šmirglanja ide lakiranje.
vladica1
Brzi dodavač alata

Post by vladica1 »

e vidis tu si u pravu o tome pravo da ti kazem nisam ni razmisljao a da li imas informaciju koliko se moze napraviti paleta od kubika drveta.i da razjasnim da su to obicne pallete nisu euro!
neša
Zarezivač olovaka

Post by neša »

Moraš mi navesti dimenzije palete,odnosno specifikaciju elemenata.Od kubika daske možeš napravitri najviše 20 paleta,a ciglarskih 60.Mislim da ti se najviše isplati da kupiš gotove elemente.Gotove elemente poređaš u šablon i ručno iskucaš eksere.Dnevno sam možeš napraviti 300kom.Ovo ti je način da započneš proizvodnju bez alata,a blagovremeno da kupiš alat.Za proizvodnju paleta minimalno u alat moraš uložiti 10.000 eura, bez pneumatike tj.da i dalje kucaš ručno.
Strkic
Moderator
Moderator

Post by Strkic »